رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه:

راه‌اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهداء کار بنیادی در مازندران است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه با بیان اینکه اتفاق‌های خیلی خوبی برای بزرگداشت و انتقال پیام شهدا طرح ریزی و درحال اجراست، گفت: تالیف و نشر کتب دفاع مقدس، تولید فیلم و مستند، برنامه ریزی برای اجلاسیه‌های اقشاری شهدا و نمایش‌های میدانی و راه اندازی دبیرخانه دائمی کنگره ملی شهدای استان که یک کار بنیادی و از جمله اقداماتی است که به همت مسئولین شکل گرفته است.

«سردار آزادی» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه امروز در جلسه استانی دومین کنگره ملی شهدای سرافراز استان مازندران اظهار کرد: فعالیت‌های خوبی در کمیته‌های ۲۱ گانه این کنگره انجام شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با حضور همه اقشار مردم، هنرمندان و اهل قلم و پیشکسوتان جهاد و شهادت به خصوص خانواده شهدا، شاهد اتفاق‌های خوبی در سطح استان برای گرامیداشت نام و یاد شهدا باشیم.

«یوسف نوری» استاندار مازندران نیز در این جلسه گفت: دومین کنگره بزرگداشت شهدای سرافراز استان مازندران در مهرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مقدمات این کنگره توسط نهادهای مردمی بسیج مستضعفین و با مدیریت فرمانده سپاه کربلا به خوبی برنامه ریزی شده است.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این کنگره برای تعظیم و تکریم مقام شهداست و این امور مصداق جهاد است، بیان کرد: برنامه‌های متنوعی که مبنای هنری دارند، برنامه ریزی شده است و برای اجرای آن همه دستگاه‌ها پای کار آمدند.

وی به اجرای برنامه‌ها مطابق زمان بندی تاکید کرد.

نوری ادامه داد: استان مازندران در زمینه برگزاری یادواره شهدا معروف و زبانزد است.

استاندار مازندران گفت: اجرای برنامه‌هایی همچون اجلاسیه فرزندان شهدا، اجلاسیه شهدای بین المللی، پیش کنگره و .. غنای بیشتری به کنگره می‌دهد و می‌توان یک جریان انتقال پیام به کل عالم داشته باشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032416336
  • خبرنگار :