تاکید رئیس کل دادگستری مازندران بر تسریع در اجرای آزاد راه قائمشهر-نکا

رئیس کل دادگستری مازندران تسریع در پروژه آزاد راه قائمشهر-نکا را مورد تاکید قرار داد و این طرح را برای توسعه استان مهم دانست.

عباس پوریانی امروز،۲۳ خرداد در سفر یک روزه به شهرستان قائمشهر با مردم و امام جمعه این شهرستان دیدار داشت و از پروژه‌های عمرانی قائمشهر نیز بازدید کرد.

رئیس دادگستری مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش دادگستری در اجرای این پروژه اظهار کرد: ایجاد موانع که ممکن است توسط صاحبان ملک ایجاد شود، دادگستری تمام توان خود را در بحث تملک‌ها انجام خواهد داد.

وی افزود: تغییر کاربری برای موضوعاتی که در زمین‌های کشاورزی وجود دارد و برای کسی که می‌خواهد اقدام به افتتاح گلخانه کند منعی نداشته و این نوید را به مازندرانی‌ها بدهیم که طبق تبصره ۴ قانون این موضوع را که نقص فنی در قانون بود اصلاح شد.

پوریانی یادآور شد: تولیدات کشاورزی وگلخانه در اصلاح این قانون مشکلی ندارد و نیاز به اخذ مجوز تغییر کاربری از جهاد کشاورزی نیست.

وی گفت: برای سهولت اجرای این قانون این موضوع در جلسه حفظ حقوق بیت المال و جلسه شورای اقتصاد مطرح خواهد شد تا  موانع برای مردم برداشته شود.

پوریانی با بیان اینکه در دیدار با مردم قائمشهر ۱۲۰ نفر مراجعه کرده و مشکلات مطرح شده درموضوعات مختلف قضایی بوده است، اظهار کرد: بعضی از موضوعات مربوط به حقوق عامه بوده که با مسئولان دستگاه‌های اجرایی متولی مطرح و ضمن تسریع در روند رسیدگی مطالبات مردم نیز پیگیری خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر اینکه کیفیت  در ارائه خدمات قضایی باید مورد توجه باشد، افزود: پرونده‌ها باید مورد توجه باشد به گونه‌ای که حق مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۲:۳۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403032316110
  • خبرنگار : 50199