فرمانده سپاه شهرستان قدس:

امروز توازن قدرت در دنیا تغییر کرده است

فرمانده سپاه شهرستان قدس گفت: زمانی ارتباط با آمریکا و هم پیمانی با آن ها افتخار بود اما امروز توازن قدرت در دنیا تغییر کرده و گفتمان انقلاب اسلامی در قلب اروپا و آمریکا در حال رشد است. 

سرگرد پاسدار هادی حفیظی در نشست فعالان سیاسی شهرستان قدس اظهار کرد: وقتی تاریخ انقلاب اسلامی را در چهل و چند سال اخیر مشاهده می‌کنیم همواره با چالش‌ها و بحران‌های جدی مواجه بوده که هر کدام از آن چالش‌ها اگر برای هر حکومت و کشوری به وجود می‌آمد آن حکومت به نابودی و سقوط دچار می‌شد. 

وی در ادامه افزود: اتفاقی که برای رئیس‌جمهور شهید ما و همراهانش افتاد اگر در هر کشوری رخ می‌داد با چالش‌های بزرگی رو به رو می‌شدند اما جمهوری اسلامی ایران نه تنها دچار التهاب نشد بلکه در همان ثبات امنیتی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... باقی ماند. این قدرت انقلاب اسلامی  است، قدرتی که به برکت خون شهدا حاصل شده و دستاورد و نقطه قوت برای کشور است.

حفیظی در خصوص  سقوط مکتب لیبرال و الگوهای غربی بیان کرد: امروز مکتب لیبرال در دنیا رسما سقوط کرده است. آن‌ها سالیان سال و در دهه‌های مختلف بر روی مکتب غربی خودشان پافشاری کردند، تبلیغات ویژه انجام دادند و به عنوان یک الگوی حیات بخش در دنیا از آن یاد کردند اما امروز هم در حوزه اخلاقی دچار انحراف و سقوط شده‌اند و هم در حوزه اقتصادی و موضوعاتی که در آن ادعا داشتند، عملکرد درستی ارائه ندادند. 

فرمانده سپاه شهرستان قدس در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام تبلیغاتی که دشمن انجام داد و از همه ابزارهایش برای تخریب این ملت استفاده کرد انقلاب اسلامی و گفتمانش در قلب اروپا و آمریکا همچنان در حال رشد است. دشمن تلاش کرد تا  اسلام را در منطقه غرب آسیا خفه کند غافل از این که امروز نماز جماعت در آمریکا برگزار می‌شود و دانشگاه‌هایش محل تظاهرات علیه خط قرمزهایش شده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403032315597
  • خبرنگار : 50682