پس از ۱۸ سال و با ورود دستگاه قضائی؛

تقاطع غیرهمسطح در محور بم - جیرفت به مرحله بهره‌برداری رسید

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: با ورود دستگاه قضایی استان، پروژه تقاطع غیرهمسطح در محور مواصلاتی و ترانزیتی بم-جیرفت که ساخت آن قریب ۱۸ سال به طول انجامیده بود به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی امروز ۲۳ خرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگستری  استان کرمان از باب حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و باتوجه به اینکه محل مذکور یکی از حادثه‌خیزترین نقاط جاده‌ای استان بود، از چندسال قبل به موضوع ورود کرد.

وی افزود: در این رابطه طی چند سال اخیر به ویژه در یک سال گذشته چندین مسئول استانی و کشوری به دستگاه قضایی احضار و ترک فعل چند مسئول به دلیل قصور و کوتاهی در تکمیل این پروژه اعلام شده بود.

حمیدی بیان کرد: در نهایت با حمایت‌های استاندار و مدیران کل ادارات مربوطه تکمیل این پروژه در دستور کار فوری مسئولان اجرایی قرار گرفت و پروژه به سرانجام رسید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی در استان میان مسئولان عالی سه قوه وجود دارد و هر کجا دستگاه قضایی احساس کند حقوق عامه تضییع شده، ورود خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه اتمام این پروژه موجب حذف یکی از نقاط حادثه‌خیز استان کرمان خواهد شد، گفت: پروژه ساخت این پل از ۱۸ سال پیش شروع شده بود و با پیگیری‌های مسئولان قضایی شهرستان بم و تلاش‌های اداره راه و شهرسازی در دو سال اخیر بالاخره این پل به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با توجه با اینکه این پل و تقاطع غیرهم سطح در منطقه گردشگری بخش دهبکری از مناطق زیبای هدف گردشگری و در مسیر ترانزیتی شمال و شرق کشور به جنوب کشور قرار داشت، لازم بود تا هر چه سریعتر این پروژه به اتمام برسد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان عنوان کرد: احداث این پروژه و بهسازی و ایمن سازی این جاده پرتردد در کاهش حجم ترافیک و تصادفات موثر است .

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403032315517
  • خبرنگار : 50474