نخستین گردهمایی دوره جدید مدیران روابط عمومی‌ دانشگاه‌ها در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی

نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها، پژوهشکده ها و موسسات وزارت علوم تحقیقات و فناوری در منطقه ۱ به میزبانی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست ابتدا قدیانی، رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از برگزارکنندگان نشست پیرامون مسئله مهم رسانه و استفاده به هنگام از ابزارهای ارتباطی و شناسایی ظرفیت های موجود در حوزه روابط عمومی در بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مطالبی را بیان و تاکید کرد که دانشگاه ها می توانند هرکدام در حوزه خاصی که تجربه و تجهیزات و تخصص آن را دارند به کمک یکدیگر بیایند و در پیشبرد اهداف یکدیگر تسهیل گری لازم را داشته و نقش آفرینی کنند.

در ادامه آزاد معاون روابط عمومی حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نشست منطقه ۱ و تشکر از عوامل اجرایی ابراز امیدواری کرد که این جلسات بصورت منظم و متداول به منظور هماهنگی بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار شود.

وی از مدیران روابط عمومی و فعالین حوزه روابط عمومی و رسانه در منطقه ۱ بخصوص دانشگاه ها و مراکز تهران خواست تا با تشکیل کارگروه های تخصصی و برگزاری دوره های توانمندسازی برای مدیران و بدنه کارشناسی تهران را به قطب روابط عمومی و هاب رسانه ای کشور تبدیل و بعنوان مرجع و الگوی کارآمد در سطح کشور معرفی نمایند.

در ادامه حجازی دبیر منطقه ۱ در خصوص برگزاری جشنواره آثار برگزیده روابط عمومی ها و مراکز آموزش عالی که قرار است در بهمن ماه سال جاری برگزار شود نکاتی را مطرح و از همه مدیران روابط عمومی منطقه ۱ خواستند تا با هم افزایی و شناسایی و ارائه ظرفیت های یکدیگر در برگزاری رویدادها و مناسبت های پیش رو همکاری و گام های موثری را بردارند.

در پایان مهدی شیری، مدیر روابط عمومی دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن تشکر از حضور فعال عزیزان به همراه ایشان بازدیدی از ظرفیت های دانشگاه جامع انقلاب اسلامی داشتند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403032114245
  • خبرنگار : 71963