یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

مردم برای سرنوشت کشور به صحنه خواهند آمد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: همه در عرصه انتخابات حاضر شوند و مردم طبق وظایفی که دارند برای سرنوشت کشور به صحنه خواهند آمد.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری درباره شاخص‌های کاندیدای اصلح اظهار کرد: کاندیدایی اصلح است که سابقه انقلابی طولانی داشته و به منافع مردم بیشتر توجه کند و با نظام و انقلاب پیوند ناگسستنی داشته و دارای سابقه مدیریتی قوی باشد.

وی افزود: اینکه بیش از ۷۰ نفر بخواهند در صحنه انتخابات ریاست جمهوری به صحنه بیایند در آینده معلوم نیست چگونه خواهد شد. برخی از این افراد که ثبت‌نام کرده‌ بودند دارای سوابق قوی نبودند و جا داشت زودتر کنار می‌کشیدند و عدد ثبت نامی‌ها را کم می‌کردند. البته به خلوص نیت این افراد که به عشق خدمت آمده‌ بودند نباید شک کنیم، اما افرادی که می‌دانند رأی نمی‌آورند زودتر باید کنار بروند و کسانی در صحنه بمانند که برای مردم شناخته‌شده‌تر و مشهور هستند.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شورای نگهبان در چارچوب قانون عمل می‌کند، تصریح کرد: کاندیداهای نهایی باید مورد اجماع جناح‌های مختلف و دارای سوابق خوبی باشند. مردم طبق وظایفی که دارند برای سرنوشت کشور به صحنه خواهند آمد و همواره هم دیده‌ایم که مردم در عرصه‌های مختلف پشت نظام و انقلاب بوده‌اند.

رهبر گفت: پیش‌بینی از میزان مشارکت مردم در انتخابات مشکل است، جمعیت انبوهی که برای شهدای خدمت به صحنه آمدند این امید را ایجاد می‌کند که حضور مردم در انتخابات بالا خواهد بود. شهروندان احساس مسئولیت خواهند کرد، چراکه برای مدیریت کشور باید فردی اصلح را برگزینند.

وی خاطرنشان کرد: توصیه ما این است که همه در عرصه انتخابات حاضر شوند و مشارکت ۱۰۰ درصدی در انتخابات داشته باشند، به نظر می‌رسد مشارکت بالایی در انتخابات داشته باشیم. حضور گسترده مردم در این آزمون بزرگ، کشور را در برابر بدخواهان بیمه خواهد کرد و در این صورت نظام اسلامی برای خدمت به ملت بهتر می‌تواند کار کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032114079
  • خبرنگار : 50117