علی حیاتی در گفتوگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ضرورت انجام نظارتهای حضوری و غیرحضوری بر فعالیتهای حوزه سوادآموزی، بیان کرد: ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای سوادآموزی مستلزم ایجاد وحدت رویه و تقویت حساسیت در فرآیند نظارت در استان است.
وی با بیان اینکه نظارت بر فعالیتهای سوادآموزی رکن اساسی و مهم در سوادآموزی است و پایش و اعتبارسنجی کلاسهای سوادآموزی از مسائلی است که نباید از آن غفلت کرد، گفت: نظارت، مهمترین رکن ارتقا، بازوی توانمند و تداومدهنده و تصحیحکننده فعالیتهای سوادآموزی است.
او با توضیح اینکه نظارت بر فعالیتهای سوادآموزی با همکاری اعضای گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات سوادآموزی بسیار موثر است، اظهار کرد: تلاش این است که حتیالامکان از کلاسهای سوادآموزی همه نواحی و مناطق استان توسط اعضای گروه بهبود کیفیت و ستاد امتحانات استان و شهرستانها بازدید شود.
حیاتی افزود: حدود ۱۰ درصد کلاسهای سوادآموزی استان بهصورت غیرحضوری پایش میشوند.
انتهای پیام