نماینده‌ مریوان و سروآباد در مجلس‌:

با مدیران ‌ناتوان‌ در راه خدمت به مردم برخورد می شود

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای خدمت به مردم با هیچ کس تعارفی ندارم چون عهد اخوت با مردم بستم و به مردم اطمینان خواهم داد کسانی که ترک فعل کنند یا در امورات محوله ناتوان باشند، با توجه به وظیفه نظارتی که دارم برخورد لازم را خواهم کرد.

 امید کریمیان شامگاه گذشته(۱۹ خرداد) در شورای اداری شهرستان مریوان، اظهار کرد: نیت قلبی ما خدمت به مردم و صیانت از این آب و خاک است، مردم ما شایسته بهترین خدمتگزاری ها هستند.

وی افزود: از اعضای محترم شورای اداری انتظار کمک و همراهی دارم و می خواهم بازوی اجرای ما باشند، چون هرکدام از این اعضا در جایگاه خود دارای تخصصی هستند که جهت تحقق اهداف و برنامه های پیش رو، این همراهی و همدلی مورد نیاز است و می تواند به تصمیم گیری های آینده در کمیسیون های تخصصی مجلس تأثیرگذار باشد و سبب شود رسالت اصلی خود که همان قانون گذاری است را به نحو احسن به سرانجام برسانم.

وی تاکید کرد: ما نمایندگان مجلس به عنوان پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت وظیفه داریم اهتمام کامل را در راستای رسیدگی به مطالبات مردم و حل مشکلاتشان به کار ببندیم.

کریمیان افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و معتقدم ما برای خدمت به مردم پا به دنیا نهاده ایم.

نماینده مردم شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مریوان دارای پتانسیل های خدادادی و منحصر به فرد از جمله معدن، آب، خاک، گردشگری و مرز است که می‌تواند باعث رشد و شکوفایی اقتصادی مردم شود، به گونه ای که دیگر در این منطقه نیازمندی وجود نداشته باشد.

کریمیان با صراحت اعلام کرد: از لحاظ پیشبرد اهداف هیچ علاقه ای به باند و باند بازی، بده بستان و خویشاوندگرایی نداشته و در راستای خدمت به مردم با هیچ کس تعارفی ندارم. ‌

وی، از تمام اقشار مردم جهت شرکت در انتخابات پیشروی ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد و یادآور شد: باید دست در دست هم دهیم برای تعیین سرنوشت کشورمان و درسطح کلان سهیم باشیم.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۲۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403032012644
  • خبرنگار : 50541