فدراسیون کارگری برای اولین‌بار از وزارت ورزش بودجه گرفت

رییس فدراسیون آماتور ورزش کارگری از تزریق بودجه وزارت ورزش به فدراسیون کارگری برای اولین بار خبر داد و گفت: از زمان تاسیس تاکنون تحت حمایت وزارت ورزش نبودیم و امسال برای اولین‌بار است که از نظر اعتباری از سوی وزارت ورزش مورد حمایت قرار می‌گیریم.

جواد رمضی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان تاسیس فدراسیون ورزش کارگری تاکنون از نظر اعتباری تحت حمایت وزارت ورزش و جوانان نبودیم و امسال با حمایت کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان برای اولین‌بار از سوی وزارت ورزش و جوانان این فدراسیون نیز در فهرست فدراسیون‌های هدف در راستای حمایت مالی و اختصاص بودجه قرار گرفت. این در حالی است که بیش از یک دهه که از تأسیس فدراسیون ورزش کارگری سپری می‌شود این فدراسیون صنفی، هیچ بودجه‌ای از وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده بود.

وی گفت: این رخداد ارزشمند می‌تواند دستاوردها و کارکردهای قابل توجهی را برای جامعه ورزش کارگری به ارمغان بیاورد و سبب گسترش ورزش سلامت محور و همگانی در بین جامعه کارگری و ارتقای نشاط و شادابی شود.

رمضی هم‌چنین درباره آخرین وضعیت اعزام ورزش کارگری به مسابقات جهانی شرکت‌ها در ایتالیا، اظهار کرد: مسابقات جهانی شرکت‌ها ۲۹ خرداد تا سوم تیر در ایتالیا برگزار می‌شود که قرار است با یک کاروان صد نفره در این مسابقات شرکت کنیم. در حال حاضر برای هیچ یک از ورزشکاران اعزامی ویزا صادر نشده و همچنان منتظر دریافت ویزا از سوی سفارت ایتالیا هستیم. البته سال گذشته نیز به دلیل صادر نشدن روادید از سوی کشور ایتالیا این رقابت‌ها را از دست دادیم، امیدوارم این دوره کشور ایتالیا همکاری لازم را جهت صدور ویزا برای کارون ایران تحت عنوان «شهدای خدمت» داشته باشد.

فدراسیون آماتور ورزش کارگری در پایان از اعزام تیم ملی وزنه‌برداری کارگری به رقابت‌های جام بریکس در کشور روسیه خبر داد و گفت: این سهمیه از سوی فدراسیون وزنه‌برداری به فدراسیون ورزش کارگری داده شده و قرار است ۳ وزنه‌بردار (سجاد کریمی، سجاد محمدی لولویی و علی محمدی) سه‌شنبه هفته آینده(۲۲ خرداد) عازم این رقابت‌ها شوند. این دومین دوره است که وزنه‌برداران کارگر در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند، اولین دوره این رقابت‌ها سال گذشته در ترکیه برگزار شد که از بین دو وزنه بردار اعزامی به این مسابقات موفق به کسب یک مدال برنز شدیم، امیدوارم این دوره هر ۳ وزنه بردار اعزامی موفق به کسب مدال شوند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031912048
  • خبرنگار : 90047