در شورای تربیت بدنی استان اعلام شد

از سفر وزیر ورزش به کرمان تا افزایش ۴۸ هزار متری فضای ورزشی استان در دولت سیزدهم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه‌های ورزشی و برنامه‌ریزی برای تکمیل سایر پروژه‌ها به استان کرمان سفر می‌کند.

میثم پاریزی عصر امروز ۱۶ خردادماه در شورای تربیت‌ بدنی و ورزش استان کرمان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جامعه ورزش کشور بیاناتی درباره ایران قوی، ورزش قوی و تدابیر درست مطرح کردند که پس از این سخنان شاهد تشکیل شورای عالی ورزش با حضور شهید آیت‌الله رئیسی در وزارت ورزش بودیم.

وی افزود: سند آمایش ورزش کشور با هدف جمع‌آوری داده‌های توصیفی، نقطه‌زنی و تحلیل برآیند ورزش در دست تدوین است و فاز اول و دوم این سند در استان کرمان تدوین شده و فاز سوم هم به‌زودی آغازمی‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: پروژه‌های نیمه‌تمام کرمان با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید به استان جان گرفتند و وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح پروژه‌های ورزشی و برنامه‌ریزی برای تکمیل سایر پروژه‌ها به استان کرمان سفر می‌کند.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های آسیایی و پاراآسیایی گفت: سه مربی و پنج ورزشکار کرمانی در کاروان آسیایی عضویت داشتند و ۱۳ مدال را کسب کردند که برابر با ۱۰ درصد مدال‌های کاروان ایران می‌شود و هفت مدال طلا از ۴۴ مدال طلا را به‌دست آوردند.

همچنین در این نشست معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان گفت: رشد ۱۰۰ درصدی فضاهای ورزشی در درون مدارس استان کرمان را طی دولت سیزدهم داشته‌ایم.

محسن منوچهری‌نژاد افزود: ۲۰۲ پروژه ورزشی در مدارس استان کرمان طی دوران خدمت شهید رئیسی در ریاست جمهوری شروع شد که ۱۲۸ طرح به‌بهره‌برداری رسید و در هفته جاری پروژه‌ای را در شهرستان راور افتتاح کردیم که طی چهار ماه احداث شده است.

معاون آموزش و پرورش استان کرمان عنوان کرد: ۴۸ هزار مترمربع فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان کرمان در دولت سیزدهم افزایش یافت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031610758
  • خبرنگار : 50187