مصدومیت مادر و فرزند در پی وقوع انفجار منزل مسکونی شهر کیان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: انفجار گاز در طبقه دوم یک واحد منزل مسکونی در شهرکیان شهرستان شهرکرد منجر مصدومیت مادر و دخترش شد.

عنایت الله راهنورد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعتی قبل پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد طی درخواست کمک آتش‌نشانی شهرکیان جهت امدادرسانی به یک حادثه‌ حریق به این شهر اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد افزود: نشتی و انفجار گاز دلیل آتش‌سوزی بود و گستردگی آتش و شدت انفجار حساسیت امدادرسانی را بالا برده بود که ۱۰ مامور آتش‌نشانی همراه سه خودروی امدادی سریعا وارد عمل شده و به مدت دو ساعت نسبت به انجام عملیات اطفای حریق، کنترل آتش و جلوگیری از سرایت به منازل مجاور اقدام کردند.

وی عنوان کرد: مصدومان که شامل یک مادر و دختر بودند به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه حال مادر وخیم و با ۷۵ درصد سوختگی گزارش شده است.

همچنین محمود شمسی‌پور در رابطه با این حادثه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارانی که دچار سوختگی شده بودن با ماشین شخصی به درمانگاه رفته و نیروهای اورژانس برای کمک‌رسانی به آتش‌نشانان وارد محل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: نیروهای اورژانس برای کمک‌رسانی به آتش نشانان برای جلوگیری از کمبود اکسیژن وارد عمل شدند.

به گفته شمسی‌پور، مادر برای ادامه مراحل درمان به بیمارستان سوختگی اصفهان منتقل شد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403031610615
  • خبرنگار :