معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام:

دستگاه‌ها وظایف قانونی خود را در مبارزه با قاچاق کالا انجام دهند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بر اجرای قانون و وظایفی که برای دستگاه‌ها در قبال مبارزه با قاچاق کالا مشخص شده، تاکید کرد.

محمدسبحان حسنی امروز یکشنبه، ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در نشست شورای مبارزه با قاچاق کالا اظهار کرد: در موضوع قاچاق کالا تقریباً همه کشورهای دنیا با آن درگیر هستند و به‌نوعی به دلیل  پیامدهای منفی که در اقتصاد و تولید کشور دارد، برای هر کدام از دستگاه‌ها وظایفی در نظر گرفته شده که باید ما به این وظایف توجه کنیم.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث قاچاق کالا، بیان کرد: در اجرای قانون هیچگونه سهل انگاری پذیرفتنی نیست. دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و نظارتی در برخورد با مفاسد، اهرم‌های قدرت این نظام هستند.

حسنی با بیان اینکه هر فرد و یا سازمانی در امر مبارزه با قاچاق کالا اهمال می‌کند باید با وی برخورد شود، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها برای مبارزه با قاچاق کالا شرح وظایف قانونی دارند که باید به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به اینکه در استان ایلام در حد کلان قاچاق کالا وجود ندارد، تاکید کرد: با قاچاق کالا در موارد جزئی هم باید در استان پیگیری و برخورد شود.

وی از مدیران دستگاه اجرایی خواست که به مصوبات شورای مبارزه با قاچاق کالا پایبند بوده و در اجرای آن کوشا باشند.

حسنی از مدیران مرتبط با مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز قدردانی کرد و گفت: انتظار می‌رود مدیران به مصوبات حساس باشند و پیگیری کنند چون حق‌الناس است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403031309281
  • خبرنگار : 71299