معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان خبر داد

اعزام ۳۰۵۰ نفر از گلستان به مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا گلستان از اعزام بیش از ۳ هزار نفر از گلستان به مراسم ارتحال امام راحل خبر داد و گفت: مراسم ارتحال امام (ره) را صرفا یک مجلس ختم نمی دانیم بلکه این مراسم را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و فتوحات امام خمینی(ره) می دانیم.

سرهنگ پاسدار باقر رحمانی معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا یکشنبه ۱۳ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امام(ره) با تکیه بر مردم قیام خود را آغاز کرد. اعتماد به مردم و خداوند متعال از زمان شروع تا پیروزی نهضت همچنان سرلوحه کار حضرت امام(ره) بود و نقش بسزایی برایشان قائل بودند.

وی ادامه داد: در ستاد ارتحال حضرت امام(ره) استان دو نقش را برای خود ترسیم کردیم. یکی نقش اعزام زائران و دیگری برنامه های بسیج است که با شعار محوری امام وعده‌های صادق ایجاد شده است.

رحمانی از  اعزام بیش از ۳ هزار نفر از گلستان به مراسم ارتحال امام راحل خبر داد و افزود: مراسم ارتحال امام (ره) را صرفا یک مجلس ختم نمی دانیم بلکه این مراسم را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و فتوحات امام خمینی(ره) می دانیم تا ابعاد این قیام را برای نوجوانان و جوانان بیان کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه نینوا عنوان کرد: امام خمینی(ره) سیستم استکباری آن موقع را به چالش کشیده بود و نوع حکمرانی سوم که انقلاب اسلامی بود را به جهان معرفی کرد و کشورها را از سلطه شرق و غرب خارج کرد.

این مقام مسئول با اشاره به برنامه های ستاد ارتحال امام(ره) اذعان داشت: در تمامی مساجد، پایگاههای بسیج و رده‌های اقشاری برنامه هایی برای گرامیداشت ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعزام راهیان نور به غرب و شمالغرب کشور آغاز شده است و زائران پس از بازدید از مناطق عملیاتی در بازگشت ، روز ۱۴ خرداد در مراسم متمرکز سالگرد ارتحال امام راحل با سخنرانی رهبر معظم انقلاب شرکت خواهند کرد.

رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت در اعزام به مرقد مطهر رهبر کبیر انقلاب اسلامی اعزام زائر اولی ها می باشد و ۳۰۵۰ نفر در قالب کاروان اعزام و عزیمت راهی مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403031308678
  • خبرنگار : 50604