برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) در ۵۰۰ مسجد خراسان شمالی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در بیش از ۵۰۰ مسجد استان خبر داد.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: امام خمینی (ره) هدایتگر مردم برای خروج از زیر سلطه طاغوت بود و رهبری مردم توسط ایشان سبب آگاهی و پیروزی مردم بر رژیم دیکتاتوری پهلوی شد.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای انقلاب بویژه امام خمینی (ره) بیان کرد: رژیم شاهنشاهی، برای خوش‌خدمتی به غرب زیر بار همه خواسته‌های آن‌ها می‌رفت. اگر امام و انقلابیون نبودند، معلوم نبود که تا کنون چه چیزی از ایران باقی می‌ماند؛ اما اکنون شاهدیم با وجود جنگ ایران و عراق برای جلوگیری از گسترش انقلاب اسلامی در ایران، یک وجب از خاک این کشور به بیگانگان داده نشد و پاسخ همه جنایت‌های غربی‌ها و صهیونیست‌ها نیز بدون ترس داده می‌شود.

هدایتی ادامه داد: تمام مساجد دارای امام جماعت استان در شب رحلت آن امام همام، مراسم خواهند داشت که شامل بیش از ۵۰۰ مسجد می‌شود و مردم نیز در آن‌ها بیش از قبل با آرمان‌های امام راحل آشنا خواهند شد.

وی افزود: نسل امروز باید بداند رهبر مردم در زمان پیروزی انقلاب چه آرمان‌هایی داشت و چه آرمان‌هایی را تاکنون بعد از رحلت ایشان ادامه داده‌ایم. اکنون با رهبری مقام معظم رهبری و در گام دوم انقلاب قرار داریم و ایشان نیز همیشه بر تجدید میثاق با امام راحل تاکید دارد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403031208101
  • خبرنگار : 50444