مدیرکل ورزش و جوانان اعلام کرد

اضافه شدن بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی استان کرمان در دولت سیزدهم

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در دوره خدمت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان کرمان اضافه شد.

میثم پاریزی ظهر امروز ۱۲ خردادماه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی‌های ادارات ورزش و  جوانان شهرستان‌ها و هیأت‌های ورزشی استان کرمان اظهار کرد: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی در حوزه‌های تخصصی نیازمند اقدامات رسانه‌ای و نگاه عمیق اهالی رسانه است و باید تولید محتوا و تبیین دستاوردها و اقداماتی که در استان‌های مختلف کشور رقم می‌خورد را انجام دهیم تا موجب امیدآفرینی در جامعه شود.

وی افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی به استان کرمان ۲۳۰ میلیارد تومان مصوبه برای پروژه‌های ورزشی داشتیم.

پاریزی گفت: تبیین دستاوردها می‌تواند انگیزه را در نوجوان و جوان ما ایجاد کند که بدانند در کشور مسیر خدمت‌گزاری ادامه دارد و کارهای بزرگی انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه تبیین دستاوردها، انگیزه برای تلاش مضاعف در بین مجموعه خدمتگزاران در استان ایجاد می‌کند، افزود: در دوره خدمت دولت سیزدهم بیش از ۴۰۰ هزار مترمربع به سرانه فضای ورزشی استان کرمان اضافه شد و اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص یافت.

وی بیان کرد: در استان کرمان پروژه‌های ورزشی زخمی داشتیم که ۱۵ تا ۲۰ سال از زمان کلنگ‌زنی آنها می‌گذشت و در دولت آیت‌الله رئیسی ساماندهی و به‌بهره‌برداری رسیدند و یا در آستانه افتتاح هستند.

پاریزی افزود: پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام در استان کرمان کمتر شده، در حالی که این پروژه‌های زخمی موجب نگرانی برای مردم منطقه شده بود و حالا افتتاح شده‌ و یا در آستانه بهره‌برداری هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: اخبار ورزشی، مخاطب زیادی دارد و این مخاطب در واقع سرمایه ورزش استان کرمان هستند و به ایجاد انگیزه مضاعف برای فعالان حوزه ورزش کمک می‌کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403031207997
  • خبرنگار : 50187