قول وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات تنیس تا پایان خرداد

دبیر فدراسیون تنیس گفت: وزارت ورزش قول داده است انتخابات فدراسیون تنیس تا پایان خرداد برگزار شود.

به گزارش ایسنا، نشست خبری فدراسیون تنیس پیش از اعزام به مسابقات دیویس کاپ برگزار شد. شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس در این نشست بیان کرد: این روزها پیدا کردن زمین هارد کورت در ایران سخت است و خوشحالیم این زمین را پیدا کردیم تا بازیکنان تمرین داشته باشند. آقای حمید سجادی در این زمینه کمک کردند. 

دبیر فدراسیون درباره‌ی علت اینکه تیم ملی با تدارک و اردوی خوب راهی دیویس کاپ نمی‌شود؟ گفت: برای دیویس کاپ در سه سال گذشته فعالیت های خوبی انجام شد. فیوچرز را مجددا برگزار کردیم و مسابقات جایزه بزرگ گذاشتیم و به همین دلیل حضور در مسابقات را در اولویت گذاشتیم چون بهتر از اردو بود. دو نفر از  بازیکنان تیم ملی به تازگی از مسابقات فیوچرز برگشته‌اند. مشکل ما در اختیار نداشتن زمین هارد کورت بود. دو، سه روز در زمین خاک تمرین کردند. تیم ملی ۱۰ روز هم در اردن اردو دارد و فکر می‌کنم مجموعه مسابقات و تمرین در اردن باعث شود تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد. 

او در مورد شانس ایران برای صعود به پلی آف گروه دو جهانی گفت: احتمال صعود ۳۰ درصد و سقوط ۲۰ درصد است. ۵۰ درصد احتمال باقی ماندن در گروه سه آسیا است. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. 

کشاورز در مورد بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون تنیس گفت: قرار بود مجمع باشد اما هیات ها نامه ای به وزارت ورزش ارسال کردند به جهت رعایت احترام برای شهادت رییس جمهور مجمع به تعویق بیفتد. همه مدارک لازم برای انتخابات کمیسیون ها را ارسال کردیم و همه چیز بررسی شد و مشکلی نداشت. شش مجمع انتخاباتی در خرداد برگزار می‌شود و هنوز فرصت نکرده‌اند که زمان انتخابات را مشخص کنند.قول دادند تا یکی دو هفته آینده تاریخ انتخابات مشخص و تا پایان خرداد انتخابات برگزار شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403031207936
  • خبرنگار : 71468