آغاز به کار اردوی جهادی دامپزشکی در مروست یزد

اردوی جهاد دامپزشکی به مناسبت گرامیداشت شهادت رئیس جمهور و همراهان و با عنوان «شهید جمهور» در بخش ایثار شهرستان مروست آغاز شد.

دکتر «هادی زارع» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان یزد در جریان آغاز بکار این اردو که امروز شنبه ۱۲ خردادماه برگزار شد، گفت: با توجه به برنامه‌های سالیانه برگزاری اردوها و رزمایش‌های جهادی قرارگاه محرومیت زدایی، اداره کل دامپزشکی استان یزد اردوی جهاد دامپزشکی شهرستان مروست بمناسبت گرامیداشت شهادت ریاست محترم جمهور و هیات همراه در روستاهای چنارناز، کرخنگان، برزگر، توتک و مراتع پیرامونی این مناطق برگزار می کند.

وی افزود: در این اردو خدمات متعدد و رایگان دامپزشکی به دامداران عشایری در بخش ایثار این شهرستان با محوریت دامپزشکی و با همکاری فرمانداری شهرستان، ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و بخشداری ایثار ارائه می شود.

زارع در پایان بیان کرد: در طول برگزاری این اردو خدمات واکسیناسیون رایگان بر علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله، بروسلوز (تب مالت) در جمعیت قریب به هشت راس دام سبک و هاری در سگهای نگهبان و گله و همچنین سم پاشی بدن دام و جایگاه نگهداری آن، معاینه و ویزیت رایگان دام و سایر خدمات مشاوره ای دامپزشکی برای بهره برداران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403031207863
  • خبرنگار : 50214