فرماندار بیله‌سوار عنوان کرد

اجرا و تکمیل پروژه کمربندی بیله‌سوار؛ خدمتی ماندگار از دولت سیزدهم

فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: راه‌های ارتباطی شهرستان در گذشته وضعیت بسیار نامطلوبی داشت و پروژه کمربندی بیله‌سوار که به مدت ۱۶ سال معطل مانده بود، با پیگیری استاندار اردبیل در کمتر از ۶ ماه اجرا و تکمیل شد.

صاحبعلی اصغری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: اجرای طرح آبرسانی به خروسلو و آبرسانی به ۱۹۷ قشلاق و روستا از مجموع ۳۰۰ قشلاق و روستای این شهرستان خدمت بزرگ دولت آیت‌آلله رئیسی در این شهرستان است.

وی افزود: با افتتاح سد قیزقلعه‌سی ۲۷ هزار هکتار از اراضی شهرستان بیله‌سوار زیر کشت آبی رفت و مردم این منطقه قدردان رئیس‌جمهور شهید خود هستند.

فرماندار بیله‌سوار افزود: نامگذاری این پروژه به نام شهید جمهور و شهید راه خدمت از مطالبات اهالی منطقه مغان است تا خدمات این رئیس‌جمهور مردمی در تاریخ ثبت و ماندگار شود.

اصغری ادامه داد: راه‌های ارتباطی شهرستان در گذشته از وضعیت بسیار نامطلوبی داشت در حالی که در سه سال فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۷۰ کیلومتر بهسازی، روکش، آسفالت و احداث راه روستایی و راه مواصلاتی بین‌شهری در این شهرستان اجرا شد و پروژه کمربندی بیله‌سوار که به مدت ۱۶ سال معطل مانده بود، با پیگیری استاندار اردبیل در کمتر از ۶ ماه اجرا و تکمیل شد.

وی شروع احداث ۲۴۰ واحد در شهر بیله‌سوار را خدمت مهم دیگر دولت مردمی به مردم بیله‌سوار مغان ذکر کرد و افزود: در شهر جعفرآباد ارائه تسهیلات برای ساخت توسط خود متقاضیان در اولویت بوده و به هر ۲ متقاضی زمین ۲۰۰ متری تحویل شده است.

فرماندار بیله‌سوار گفت: در بحث جوانی جمعیت شهر جعفرآباد به عنوان پایلوت شمال استان اردبیل انتخاب شده است و به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر در قالب قانون جوانی جمعیت در شهر جعفرآباد زمین تحویل می‌شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403031006748
  • خبرنگار : 50659