مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی:

جنایت رفح اوج دیوانگی اسرائیل برای کتمان شکست نظامی و سیاسی است

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی گفت: شکست سیاسی و نظامی اسرائیل پس از هشت ماه حملات همه جانبه علیه مردم غزه موجب دیوانگی این رژیم شده است و دست به هر جنایتی می‌زند تا شکست سیاسی و نظامی خود را کتمان کند.

حجت‌الاسلام هادی میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جنایات اخیر اسرائیل در رفح اظهار کرد: قتل عام وحشتناک انجام شده توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه و هدف قرار گرفتن غیرنظامیان فلسطینی، جنایت دردناکی است که قلب هر انسانی را به درد می‌آورد.

وی بیان کرد: جنایت جدید اسرائیل و تجاوز مرگبار و بمباران چادرهای آوارگان در شمال غرب شهر رفح که ده‌ها غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر که اکثراً کودکان و زنان بودند را مجروح کرد، محکوم است و این جنایات را کسی جز دشمنان خدا و اسلام مرتکب نمی‌شود.

وی بیان کرد: براساس اخبار واصله این جنایت با حمایت آمریکا و با استفاده از بمب‌های هزار کیلویی و فسفری انجام شده است و در یک منطقه امن این جنایت صورت گرفت.

میرزایی افزود: رژیم جعلی اسرائیل در ادامه جنایات و اقدامات بی‌پروای خود دست به جنایت هولناکی زد و زنده زنده مردم مظلوم و غیرنظامی فلسطین را به خاک و خون کشید و اینکار اعتراض گسترده جهانی را در پی داشت.

 وی با اشاره به موضع گیری برخی مجامع اروپایی و آمریکایی، نمایندگان کنگره آمریکا و تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص جنایت رفح گفت: شکست سیاسی و نظامی اسرائیل پس از هشت ماه حملات همه جانبه علیه مردم غزه موجب دیوانگی این رژیم شده است و دست به هر جنایتی می‌زند تا شکست سیاسی و نظامی خود را کتمان کند.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی با اشاره به ناکارآمدی سازمان‌های حقوق بشری و مدعیان حقوق بشر، به هدف آمریکا از همراهی با اسرائیل اشاره کرد و گفت: از ابتدای تشکیل رژیم نامشروع اسرائیل آنچه در لابی‌های صهیونیستی برای انتخاب روسای جمهور آمریکا دیده شده است حمایت رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای بوده است و سران سلطه این حمایت را مدیون صهیونیست‌ها می‌دانند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به همدیگر مدیون هستند، افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند اگر حمایت و لابی صهیونیست‌ها را نداشته باشند در انتخابات رای نمی‌آورند، البته کمپانی‌های بزرگ صهیونیستی و فضای رسانه‌ای آنها چنان وانمود می‌کنند که منجی اول و آخر آنها شخصی است که مورد تائید صهیونیست ها بوده و باید به او رای دهند.

وی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات، رئیس جمهور انتخاب شده آمریکا که با حمایت صهیونیست ها روی کار آمده است خود را ملزم به حمایت از جریان صهیونیستی می داند بنابراین در تمامی جنایاتی که این رژیم مرتکب شده است خود را حامی آنها دانسته و حتی اعلام می کند که اسرائیل با این حادثه هم هنوز از خط قرمزی که موجب تغییر در حمایت آمریکا شود، عبور نکرده است.

میرزایی افزود: رئیس جمهور آمریکا جرات ندارد دست از حمایت اسرائیل بردارد بلکه رئیس جمهور شدن خود را وامدار و مدیون صهیونیست‌ها می‌داند و این حمایت همیشگی و دائمی است و برای آمریکا مهم نیست که کودکان و زنان آواره در چادرها زنده زنده سوختند.

وی با اشاره به توافقی که در خصوص تبادل اسرا صورت گرفته است نیز گفت: نتانیاهو توجهی به این توافق نکرده و جنگ را متوقف نکرده و همچنان دست به جنایت می‌زند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403031006682
  • خبرنگار : 50212