شیرازی‌ها به دنبال یک فینال جوانمردانه

سرمربی فجرسپاسی بازی امشب با چادرملو را فینال لیگ می‌داند و امیدوار است در یک بازی جوانمردانه و به‌دور از هرگونه حاشیه و بی‌اخلاقی، با کسب نتیجه لازم به شیراز بازگردد.

سرمربی طلایی پوشان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص شرایط تیمش اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و با نتایجی که اخیرا گرفتیم، توانستیم خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

مهدی رجب‌زاده افزود: در این مدت با اتفاقاتی که در کشور افتاد و تعویق بازی‌ها، زمان خوبی برای تمرین و برنامه‌ریزی داشتیم و خوشبختانه بازیکنان خوب تمرین کردند. ما هم به لحاظ مسائل روانی و انگیزشی صحبت‌های زیادی کردیم که بتوانیم از بازی با چادرملو که فینال لیگ است، با دست پر خارج شویم.

وی با تاکید بر اینکه برنده این بازی تقریبا راه صعود به لیگ برتر را طی کرده است، گفت: به حریف احترام می‌گذاریم چون تیم بسیار خوبی هستند و از روزی که لیگ شروع شد، مثل ما مدام جزو تیم‌های بالای جدول و در کورس صعود بوده‌اند. تیم خوب و با کیفتی که با تمام توان از هر امکاناتی که در میزبانی از آن برخوردار است، استفاده می‌کند تا بتواند برنده باشد.

ملی پوش سابق فوتبال ایران ادامه داد: ما هم باید باهوش و باتدبیر باشیم تا به دور از هر حواشی و هر مساله غیراخلاقی، بازی جوانمردانه‌ای انجام دهیم تا تیمی که شایستگی و لیاقت بیشتری دارد به موفقیت برسد.

رجب‌زاده در خصوص بازی اخیر چادرملو در زمین مس کرمان که به برتری نماینده استان یزد انجامید، گفت: این بازی را دیدم. به‌هرحال توانستند بیرون از خانه پیروز شوند و مدعی بمانند. اما ما قطعا به جایگاه چادرملو نگاه می‌کنیم که بالای جدول هستند. تیمی قوی که توانسته خودش را در طول یک فصل سخت، حفظ کند. این تیم در بازی‌های مهمی برنده شده و توانسته در جایگاه خوبی قرار بگیرد و ما هم سعی می‌کنیم با تمام توان به میدان برویم و نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم.

کاپیتان پیشین تیم‌های فجرسپاسی و ذوب آهن درباره استرس احتمالی حاکم بر بازی گفت: فوتبال همیشه پر از استرس است اما مهم این است که بازی خوبی را شاهد باشیم و همه از آن لذت ببریم.

وی هم چنین از در اختیار داشتن تمامی نفرات در این مسابقه حساس خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی نداریم و با تمام توان برای کسب موفقیت به یزد می‌رویم.

سرمربی فجرسپاسی در خصوص اقدام این باشگاه برای اعزام تماشاگر به شهر یزد نیز گفت: باشگاه ما سعی کرد از حداکثر توان و ظرفیتش برای استفاده از ۱۰ درصد ورزشگاه که در اختیار تیم میهمان قرار می‌گیرد، استفاده کند. امیدوارم فوتبال‌دوستان شیرازی که شرایط حضور در ورزشگاه را دارند، تیم را همراهی کنند تا بتوانیم از حداکثر حمایت‌ها در این بازی مهم برخوردار شویم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فجرشهید سپاسی شیراز که هم‌اکنون با یک امتیاز بیشتر از چادرملو در رتبه دوم جدول(منطقه صعود به لیگ برتر) قرار دارد، امشب، ۱۰ خردادماه در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد به مصاف این تیم خواهد رفت.

حتی کسب یک نتیجه تساوی هم برای فجری‌ها ایده‌آل به‌نظر می‌رسد، زیرا آنها همچنان یک امتیاز برتری خود را حفظ کرده و در دو هفته پایانی، سرنوشت در دستان خودشان خواهد بود. اما نماینده اردکان فقط برای تکرار پیروزی بازی رفت به میدان می‌آید تا رتبه دومی جدول را در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها، از طلایی ‌پوشان شیرازی پس بگیرد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403031006633
  • خبرنگار : 50441