استاندار هرمزگان:

 پیگیر انتقال کارت‌های بازرگانی صنایع استانی دارای صادرات عمده‌ هستیم

استاندار هرمزگان، رویکرد علمی و مسئله محوری شروع شده در نشست‌های بخش خصوصی با دولت را امیدبخش دانست و بر ضرورت انتقال کارت‌های بازرگانی صنایع استانی دارای صادرات عمده، تأکید کرد.

‌مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر چهارشنبه ۹ خرداد، در جلسه کارگروه گفتگوی دولت با بخش خصوصی گفت: رویکرد مسئله محوری و ارائه گزارشات علمی در جلسات کارگروه که به رفع مشکلات امروز فعالان اقتصادی منجر می‌شود، رویکردی امیدبخش و ستودنی است.

وی مسائل حوزه تجارت را متنوع دانست و افزود: فعالان این بخش چون با متولیان بیشتری ارتباط دارند باید از فرصت این کارگروه برای مطرح شدن مشکلات‌ و بازشدن گره‌های کارشان استفاده شود.

استاندار هرمزگان بر انتقال کارت بازرگانی صنایع استانی دارای صادرات عمده تأکید کرد و افزود: این موضوع را بطور جدی پیگیری می کنیم و محدودیت‌هایی در این مسیر نیز اعمال خواهیم کرد. یکی از سیاست‌های ما در این زمینه این است که در تقسیم برق محدویت هایی در حوزه انرژی و خدمات برای شرکت‌هایی که کارت بازرگانی خود را به استان انتقال نداده‌اند اعمال خواهیم کرد. 

دوستی با اشاره به اهمیت حل مسائل میدانی فعالان اقتصادی نیز گفت: لازم است اتاق بازرگانی در هر جلسه مواردی از این دست را مرتبط با مجموعه ‌های مختلف اقتصادی، احصاء و مطرح کند تا کارگروه در زمان مشخص نسبت به رفع آن‌ها چاره‌اندیشی و اقدام کند .

در این نشست فعالان بخش آبزی پروری گزارشی از پرورش ماهی در قفس ارائه دادند و درخصوص جهش تولیدات این بخش مباحثی مطرح شد، نماینده عالی دولت در استان هرمزگان نیز این کارگروه را محل طرح مسائل مربوط به فعالان حوزه‌های شرق و غرب استان و مشکلات قابل پیگیری در سطح ملی دانست.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403030906280
  • خبرنگار : 50673