فرمانده سپاه ناحیه نهاوند :

ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو تبیین شود

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: در انتخابات پیش‌رو لازم است تا معیارهای انتخاب درست، اصلح و ضرورت مشارکت حداکثری تبیین شود.

علی مختاری روز چهارشنبه ۹ خرداد در مراسم گرامیداشت شهدای راه خدمت که در دانشکده فنی حاج‌حشمت شهبازی نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی خادم مردم بود و برای خدا کار می‌کرد و در این راه با اخلاص همه تخریب‌ها را به جان می‌خرید.

وی  با بیان اینکه دشمن در زمان انتخابات گذشته و در زمان ریاست جمهوری شهید رئیسی با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای که داشتند ایشان را تخریب و مدام سیاهنمایی می‌کردند، ادامه داد: این تخریب‌ها به این دلیل بود که ایشان انقلابی و در خدمت مردم بود و ارزش‌های انقلاب اسلامی را سرلوحه کار خودشان قرار می‌داد.

وی با تأکید براینکه مدیریت جهادی، روحیه انقلابی و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی بود، یادآور شد: ولایتمداری و گوش‌ به‌فرمان رهبر معظم انقلاب بودن از دیگر ویژگی‌های شاخص شهید رئیسی بود.

مختاری خاطرنشان کرد: در این روزها پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و اتمام مجلس یازدهم و شروع دوره جدید مجلس خبرگان به برکت درایت و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی روند خدمت‌رسانی و کار کشور بدون وقفه ادامه دارد و این از برکات ولایت‌فقیه است.

فرمانده سپاه نهاوند در بخش دیگری از سخنانش، افزود: در انتخابات پیشرو نزدیک‌ترین فرد به راه و روش شهید رئیسی را انتخاب کنیم و کسانی که توانایی دارند باید تبیین کنند و ویژگی‌های فرد شاخص را برای مردم تشریح کنند.

مختاری بیان کرد: هرکس وظیفه دارد با توجه به جایگاهی که دارد بر مشارکت حداکثری و انتخاب درست تأکید و خدمات نظام را برای مردم تشریح کند.
انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403030906271
  • خبرنگار : 50471