تجدید میثاق کاروان زائران پیاده با آرمان‌های امام(ره)

فرماندار شهرستان رشت کاروان زائران پیاده را اقدامی تبیینی در راستای مکتب امام(ره) دانست و گفت: گیلانیان عزیز در همه صحنه‌ها عاشقانه و عالمانه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حمایت کرده و به آن وفادار هستند.

کیا عاشوری با همراهی شهردار، رئیس شورا و فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت‌ با حضور در استان قزوین با کاروان زائران پیاده مرقد امام خمینی(ره) دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار شهرستان رشت حضور در جمع زائران پیاده مرقد امام را تلاش برای سهیم شدن در عشق و وفای آنان به معمار کبیر انقلاب دانست و اظهار کرد: چیزی که بعد این همه سال باعث می‌شود تا عاشقان امام این مسیر را طی کنند ارزش‌هایی است که امام و مکتب ایشان برای انقلاب و نظام به جاگذاشته است.

وی با اشاره به اینکه کاروان زائران پیاده اقدام تبیینی در راستای مکتب امام(ره) است، بیان کرد: وجود پیشکسوتان، جوانان و نوجوانان در این کاروان بیانگر علاقه تمام نسل‌ها به شخصیت ایشان بوده و تجربه انتقال بین نسل‌ها در این اقدام ارزشمند است.

عاشوری مردمان گیلان را مردمانی ولایت‌مدار و عاشق امام و رهبری دانست و گفت: گیلانیان عزیز در همه صحنه‌ها عاشقانه و عالمانه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب حمایت کرده و به آن وفادار هستند.

وی ضمن خداقوت به زائران پیاده مرقد امام خمینی(ره)، تصریح کرد: همراهی و حمایت مدیران در برگزاری این کاروان بر ضرورت فراهم کردن تدارکات لازم برای زائران عزیز مورد تأکید است.

گفتنی است، کاروان زائران پیاده مرقد مطهر امام خمینی(ره) مسیر ۳۵۰ کیلومتری رشت تا تهران را پیاده طی می‌کند تا صبح روز ۱۴ خردادماه جهت تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و رهبری در مراسم گرامیداشت ارتحال امام حضور یابد، این کاروان با حضور ۵۰۰ زائر و عوامل اجرایی تاکنون بیش از ۱۶۰ کیلومتر از مسیر را طی کرده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403030905817
  • خبرنگار : 50042