طی سال جاری ثبت شد

تردد نزدیک به ۷۹۰ هزار مسافر از پایانه های مرزی آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: در ۲ ماه نخست سال جاری ۷۸۸ هزار و ۸۰۹ مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند.

ایرج دست نشان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تردد مسافر از پایانه‌های مرزی استان گفت: میزان تردد در ۲ ماهه گذشته از سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰.۶۲ درصدی داشته است.

وی با اشاره به تداوم افزایش امکانات در پایانه‌های مرزی استان جهت تسهیل و تسریع تردد مسافرین گفت: تردد مسافر در پایانه‌های مرزی استان به صورت روان در حال  انجام است و به تفکیک در این مدت، ۵۷۴ هزار و ۸۷۶ مسافر ایرانی و بیش از ۲۱۳ هزار مسافر خارجی ورود و خروج خود را ثبت کرده‌اند.

دست نشان با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه امسال، ۳۶۳ هزار ۹۹۳ مسافر از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان با بیش از ۲۴۴ هزار ورود و خروج مسافر رتبه اول تردد را در بین۶ پایانه مرزی استان دارد و بعد از ان پایانه مرزی رازی با ۲۲۸ هزار و ۷۶۴مسافر و پایانه مرزی سرو بابیش از۱۶۳ هزار تردد در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در سال‌جاری درمجموع ۲ هزار و ۲۸۶ دستگاه ناوگان مسافری اقدام به جابجایی مسافراز پایانه‌های مرزی استان کردندکه از این میزان ۱۱۵۵ دستگاه به کشور وارد و هزار و ۱۳۱ دستگاه نیز از کشور خارج شدند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۴
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403030805616
  • خبرنگار : 50136