مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

استفاده از ایده های خلاقانه و نخبگان برای تحول اقتصادی ضروری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، استفاده از ایده های خلاقانه و استفاده از نخبگان برای تحول اقتصادی، توجه به زیرساخت‌ها را از مهم‌ترین کارهایی اعلام کرد که در هیات اندیشه ورز استان پیگیری و انجام می شود.

فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه ۷ خرداد در نخستین جلسه هیات اندیشه ورز صنعت و تولید کردستان در سال جاری اظهار کرد: هیات اندیشه ورز ظرفیتی برای کمک به مشکلات جامعه کار و تولید است و مطالبه‌گری و گفتمان از اصول بنیادین این هیات است.

وی هدف از تشکیل هیات اندیشه ورز را تبیین حل مسائل و مشکلات حوزه های تعاون، اشتغال، کارگری و کارفرمایی، جامعه کار و تولید و ایجاد بستر مناسب برای بهره گیری از نیروهای خلاق درون و یا برون سازمانی در جهت نیل به اهداف وزارت کار عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: لازم است با کمک سازمان بسیج کارگری و کارخانجات و شرکای اجتماعی به دقت مسائل و مشکلات این حوزه ها رصد و مشکلات احتمالی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

پیشکاری، هیات اندیشه ورز را بازویی قوی برای رفع مشکلات جامعه کار و تولید دانست و افزود: مشکلات واحدهای صنعتی، تولیدی و واحدهای کارگری را با همکاری سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و تشکلات کارگری و کارفرمایی شناسایی و احصا خواهیم کرد.

وی استفاده از ایده های خلاقانه و استفاده از نخبگان برای تحول اقتصادی، توجه به زیرساخت‌ها، رفع موانع فرهنگی، به کارگیری مدیران مجرب و انقلابی، تامین نقدینگی در واحد های کارگری، شناسایی ظرفیت های در ایجاد اشتغال پایدار و حفظ اشتغال موجود را از مهم‌ترین کارهایی اعلام کرد که در هیات اندیشه ورز استان پیگیری و انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه وزارت تعاون، یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد، گفت: هر کدام از ادارات و سازمان ها وظیفه ای خطیر در جهت رفاه و آسایش جامعه بر عهده دارند که به بهترین نحو در این استان انجام وظیفه کرده و در حال خدمت رسانی به مخاطبین خود هستند.

پیشکاری به پرداخت یارانه های معیشتی در دولت سیزدهم اشاره کرد و با بیان اینکه این یارانه ها موجب بهبود وضعیت معیشتی جمع زیادی از جامعه شده است، اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه موجب کاهش رفاه و آسایش مردم شده بود که با تدبیر رئیس جمهور شهید و دولت مردمی نقش این تحریم ها در زندگی مردم به حداقل رسید.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات تلاش برای اقتدار کشور و تعیین سرنوشت خویش است، از تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران، مدیران عضو شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان، مدیران کارخانجات و واحد های تولیدی و صنعتی و خانواده بزرگ کار و تولید استان خواست با حضور پر شور در انتخابات پیش رو، دین خود را به رئیس جمهور شهید و دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم ادا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس هم با بیان اینکه هیات های اندیشه ورز می تواند در رفع مشکلات جامعه کار و تولید مثمرثمر باشد، افزود: مسئولان باید با جدیت و نظارت بیشتر برای کمک به مردم پای کار باشد و با کار جهادی و شبانه روزی و انقلابی برای رفع مشکلات موجود تلاش کنند.

حجت الاسلام طاها توکلی با بیان اینکه کارآمدی را از دولت آینده مطالبه می‌کنیم، از خدمت‌رسانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان و ادارات تابعه وزارت کار در استان به جامعه قدردانی و تشکیل جلسات اندیشه ورز را در راستای رفع مشکلات جامعه کار و تولید، مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: با کار جهادی و شبانه روزی تمام مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی یادآور شد: عملکرد رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم انتظارات مردم را بالا برده است و رئیس جمهور دولت چهاردهم باید در راه رئیس جمهور شهید گام بر داشته و برنامه های او را دنبال کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۷
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403030804876
  • خبرنگار :