مدرس جامعه‌المصطفی:

خون شهدای خدمت تضمین‌کننده راه انقلاب است

مدرس جامعه المصطفی گفت: اگر آیت‌الله رئیسی شهید نمی‌شد شاید هرگز او را نمی‌شناختیم. 

زینب شریعتمدار امروز (دوشنبه ۷خردادماه) در جمع بانوان زینبی زنجان که به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شهدا گوهران گران‌بهای جامعه هستند، اظهار کرد: گام اول انقلاب با شهادت شهدایی چون مفتح، رجایی، بهشتی و باهنر برداشته شد؛ بنابراین خون شهدا تضمین‌کننده راه انقلاب بود و این را تاریخ به ما نشان داده است. 

وی با تاکید بر اینکه بایستی راه شهدا را ادامه دهیم، افزود: شروع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در واقع با خون حاج قاسم سلیمانی آغاز شد؛ این شخصیت برجسته هیچ وقت از خدمت‌رسانی خسته نشده و از پای ننشست. 

او اضافه کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس شهدای زیادی تقدیم انقلاب شد و ملت ایران با تقدیم جوانان و شهدا، به انقلاب نوپای محکم‌تر دست یافتند و دشمنان را ناامید کردند؛ در این جنگ کشورهای زیادی دست به دست هم دادند تا مانع رشد درخت انقلاب شوند اما شکست خوردند. 

وی با یادآوری شهادت شهید بهشتی و تداعی این لحظه‌ها با شهادت رئیس ‌جمهور شهید، گفت: این اتفاقات شوک بزرگی به مردم وارد کرد اما به یمن خدا، امید به دل‌ها بازگشت.  

شریعتمدار با اشاره به اینکه حضور شهید آیت‌الله رئیسی میان مردم و در دور دست‌ترین مناطق کشور نشان‌دهنده مردمی بودن وی بود، افزود: این حرکت به یک نماد در انتخاب درست رئیس جمهور آینده تبدیل شد و در واقع حرکت به یاد ماندنی، یک منش و روشی مناسب برای انتخاب صحیح است و در واقع کار رئیس‌ جمهور بعدی و مردم را سخت‌تر کرد. 

وی با بیان اینکه با تلاشی که شهید آیت‌الله رئیسی برای کشور و مردم مخصوصا قشر کارگر انجام داد، صدها کارخانه احیا شد و کارگران در آن مشغول به کار شدند، تشریح کرد: در تشییع پیکر وی، کارگران کارخانه‌های مختلف حضور داشتند و گفتند که کارخانه و زندگی ما را آقای رئیسی احیا کرد و وی طرفدار کارگر ایرانی بود.

شریعتمدار عنوان کرد: دولت شهید آیت‌الله رئیسی بدهکارترین دولت را تحویل گرفت و بدهی‌های به بار آمده را  تحویل داد. امروز به لطف همین دولت کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی رایگان درمان می‌شوند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403030704823
  • خبرنگار : 50534