در شورای شهر تهران صورت گرفت

تصویب گزارش حسابرس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرس درخصوص وضعیت مالی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران در جلسه صبح امروز شورا بررسی گزارش حسابرس شهرداری تهران پیرامون وضعیت مالی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را مورد بررسی قرار دادند و محمد آخوندی پس از قرائت گزارش حسابرس گفت: تعدادی از تکالیف این سازمان از سال ۹۹ باقی مانده و باید تعیین تکلیف امور مالیاتی، اموال راکد و اخذ سند مالکیت برای برخی ساختمان‌ها رعایت شود.

وی بیان کرد: سال گذشته گزارش کاملی در مورد پروژه‌های مشارکتی این سازمان به شورای شهر ارائه شد؛ اما چند مورد در حال حل و فصل بود که باید گزارش این پروژه‌ها که چند هزار میلیارد تومان سرمایه شهر در آن است به شورا ارائه شود.

نوید خاصه باف مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران نیز با بیان اینکه ۱۲۷ میلیارد ریال مالیات در سال گذشته پرداخت کردیم و مابقی نیز در حال پرداخت است، گفت: یک ملک به دلیل بدهی به سازمان تامین اجتماعی واگذار شده و برخی اطلاعات پروژه‌ها نیز در دسترس نبود که این اطلاعات حالا جمع‌آوری شده و قابلیت ارائه دارد. اما برخی از پروژه‌ها هنوز به سرانجام نرسیده و قابلیت انتقال سند ندارد و دقت داشته باشید که ما شاهد تحقق ۱۲۶ درصدی بودجه در این سازمان بودیم.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران با رأی مثبت خود گزارش حسابرسی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تصویب کردند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403023022132
  • خبرنگار : 71368