انتشار یک کتاب با موضوع روابط عمومی در جهاددانشگاهی قزوین

کتاب «روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی» با ترجمه احمد افروز، محمدرسول مهدوی، فاطمه همتی و مهناز کریمی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

به گزارش ایسنا، کتاب «روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی» با موضوع بررسی نقش و اهمیت شبکه‌های اجتماعی در ارتقای روابط عمومی و ارتباطات سازمانی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

این کتاب به بررسی روش‌ها و استراتژی‌های مؤثر برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی در ارتقای تصویر و شناخت سازمانی، افزایش نفوذ و تأثیرگذاری در جامعه، ارتقای فرآیندهای بازاریابی و افزایش ارتباط با مشتریان می‌پردازد.

مطالب کتاب «روابط عمومی و شبکه‌های اجتماعی» در پنج بخش مطرح شده که شامل مسئله چیست؟ خودت را خلق کن، مشارکت و جلب مشارکت، از خودت محافظت کن و رویکرد جمعی است.

این کتاب در ۱۶۷ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۵۰ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه کتاب به آدرس B2n.ir/w15865 مراجعه نمایند.

انتهای پیام


 

  • شنبه/ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403022921275
  • خبرنگار : 50060