مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران:

۲۸۷ درخواست در میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع برق مازندران بررسی شد

همزمان با دومین سفر ریاست جمهوری به استان مازندران، میز ارتباطات مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور معاون منابع انسانی و تحقیقات، مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد وزارت نیرو، مدیرعامل، معاونان و کارشناسان این شرکت در محل سالن فرهنگی ورزشی برق مازندران برپا شد و طی آن به درخواست‌ها و مشکلات ۲۸۷ نفر از مراجعه‌کنندگان رسیدگی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران امروز به خبرنگاران گفت: در این میز ارتباطات مردمی که به مدت سه روز از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار شد، مشکلات و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان در حوزه‌های مختلف برق، از جمله انشعاب، تراکنش برق، مشکلات مربوط به قبوض و تعرفه‌ها، فنی و آماده‌سازی انشعاب، برق‌رسانی به مناطق روستایی، اصلاح شبکه و رفع خاموشی، حوزه منابع انسانی و درخواست‌های متفرقه بررسی و دستورات لازم جهت رفع آنها صادر شد.

حسینی کارنامی با اشاره به حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو در این رویداد بیان کرد: ما همواره تلاش می‌کنیم تا با ارائه خدمات باکیفیت و پاسخگویی مناسب به مردم، رضایت آنها را جلب نماییم و در این راستا، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: برپایی میز ارتباطات مردمی در سفرهای استانی ریاست محترم جمهور، فرصت مغتنمی برای ارتباط مستقیم با مردم و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های آنها به صورت میدانی است و ما از این طریق می‌توانیم نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود در حوزه خدمات برق، اقدام نماییم.

حسینی کارنامی یادآور شد: مقرر شد تا درخواست‌هایی که نیاز به بررسی و اقدامات بعدی دارند، توسط کارشناسان مربوطه پیگیری و نتیجه نهایی به اطلاع متقاضیان برسد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403022920784
  • خبرنگار :