مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

قرارگاه سلام محور مشارکت بخش خصوصی و دولتی در مدیریت بحران است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تشکیل قرارگاه سلام در سطح ملی و کارگروه های آن در استان‌ها تجربه موفق دولت سیزدهم در مدیریت بحران با مشارکت بخش خصوصی و دولتی است.

عصر امروز چهارشنبه، ۲۶اردیبهشت‌ماه، مدیر کل بحران استانداری هرمزگان‌ طی جلسه کارگروه استانی ذیل قرارگاه ملی سلام گفت : تشکیل قرارگاه سلام در دولت سیزدهم توجه به اهمیت مشارکت بخش خصوصی در چرخه مدیریت بحران و پاسخ به مخاطرات بوده است.

وی ایجاد آمادگی مطلوب سازمانی و عملیاتی برای پاسخ به بحران را دستاورد مهم این قرارگاه برشمرد و گفت: کارگروه استانی قرارگاه سلام در هرمزگان از سال گذشته در حوزه‌های آموزش، اجرای مانور و آماده‌سازی تیم‌های واکنش سریع بویژه در حوزه صنایع غرب  برنامه ریزی داشته که هم در مسیر پدافندغیرعامل هم در مواجهه صحیح با بحران تأثیرگذار است.

حسن زاده با اشاره به سه رکن مهم در قرارگاه سلام افزود: شناسایی و سازماندهی، بکارگیری و فرماندهی همچنین پیمان مشترک ایمنی و مدیریت بحران جمعی از ارکان اصلی فعالیت‌های قرارگاه سلام است و هدف از اجرای این طرح علاوه بر توانمندسازی شرکت‌ها در مدیریت و پاسخ به بحران ایجاد هم افزایی بین ظرفیت نیروی انسانی و تجهیزات در زمان پاسخ به بحران می باشد.

انتهای پیام 

  • چهارشنبه/ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403022619543
  • خبرنگار : 50673