معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان خبرداد؛

کشف ۶۶ فقره قاچاق کالای سلامت محور در سال گذشته در قم

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در سال گذشته از تعداد ۲ هزار و ۴۷۸ بازرسی از کالاهای سلامت محور، ۶۶ مورد از این بازرسی‌ها منجر به کشف کالای قاچاق سلامت محور شده‌ است.

دکتر هدی ابوالحسنی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم در نخستین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه در سال گذشته ۲ هزار و ۴۷۸ بازرسی از کالاهای سلامت محور انجام شده است، گفت: ۶۶ مورد از این بازرسی‌ها منجر به کشف کالای قاچاق سلامت محور شده‌ است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم ۴۲۱ بازرسی مشترک انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی با دیگر مجموعه‌های نظارتی و قضایی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ارزش کالاهای کشف شده در این بازرسی‌ها بالغ بر ۹۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال است که شامل ۲۳۲ هزار و ۳۷۶ قلم کالای سلامت محور است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، وی با بیان این مطلب که جمع‌آوری کالاهای قاچاق سلامت محور از سطح داروخانه‌ها و عطاری‌ها کافی نیست، تاکید کرد: مقابله با فروش این کالاها در فضای مجازی اهمیت زیادی دارد، باید با کمک پلیس فتا نظارت بر فروش کالاهای سلامت محور در فضای مجازی پررنگ‌تر شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403022518210
  • خبرنگار : 50455