به گزارش ایسنا، رستورانهای زنجیرهای جهانی مانند مکدونالد شاهد بودهاند که مشتریان کمدرآمد در بحبوحه بحران هزینههای زندگی، وعدههای غذایی بیشتری را در خانه میخورند و این شرکتها را مجبور میکند تا تبلیغات بیشتری را برای جذب آنها به فروشگاههایشان ارائه دهند.
طبق گزارش رویترز، مکدونالدز که بیشتر در معرض گروه کمدرآمد قرار دارد، شاهد کاهش رشد فروش جهانی خود برای چهارمین سهماهه متوالی بود.
پس از انتشار این خبر در بلومبرگ، سهام مک دونالد حدود دو درصد افزایش یافت و به ۲۷۲.۸۰ دلار رسید.
انتهای پیام