به گزارش ایسنا، این نمایشگاه با در بر گرفتن گروههای کالایی شامل تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاههای موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارتاپهای موسیقی، ناشران کتابهای موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزههای مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیتهای صنفی این حوزه در سال باشد.
جلال ذکایی مدیر این نمایشگاه در این باره گفت: بدنبال برگزاری نخستین دوره نمایشگاه صنعت موسیقی که دیماه سال گذشته برگزار شد، برنامهریزی برای برپایی دومین دوره این نمایشگاه توسط گروه ترنج آغاز شد و مقرر گردید این نمایشگاه از تاریخ چهارم تا هفتم تیرماه جاری و همزمان با عید سعید غدیر در محل مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار شود.
او درباره انتخاب زمان نمایشگاه گفت: با توجه به نظرسنجیهای انجام شده با اهالی موسیقی، پایان فصل بهار و آغاز فصل تابستان که با اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان نیز مصادف است، برای برگزاری این نمایشگاه انتخاب شد. ضمن اینکه مصادف شدن نمایشگاه با عید سعید غدیر و نیز ولادت حضرت امام موسی کاظم(ع) را نیز باید به فال نیک گرفت و بدون تردید در افزایش حجم بازدیدها نیز بیتاثیر نخواهد بود.
دومین نمایشگاه صنعت موسیقی از تاریخ ۴ تا ۷ تیر از ساعت ۱۴ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
انتهای پیام