دکتر «حسن بهرامنیا» عصر امروز دوشنبه ۲۷ فروردین، پس از پایان برنامه ارتباط مردمی سامد، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز نهمین ارتباط مردمی از طریق سامانهی ۱۱۱ سامد با اقشار مختلف مردم از سراسر استان برقرار و انجام شد و در این ارتباط مردمی، تعداد ۲۰ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و از طریق سامانه سامد، مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند.
وی افزود: عمده این درخواستها و مطالبات مردمی، پس از ثبت، فیالمجلس و آنی در تماس با مدیران مربوطه پیگیری شد.
نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: در مجموع در ۹ ارتباط در سامانه ارتباط مردمی ۱۱۱ سامد به درخواست ۲۸۰ شهروند ایلامی رسیدگی و تاکیدات لازم برای رفع مشکلات آنها صادر شده است.
استاندار ایلام در خصوص نوع درخواستهای مردمی در این ارتباط تلفنی، عنوان کرد: عمده خواستهای مردم شریف استان در این ارتباط تلفنی، مشکلات طرحها، دریافت تسهیلات کمبهره و کمک مالی، اشتغال، بهرهمندی از مزایای اعطایی برای بحث درمان و ... بود که در این راستا، بخشی از این درخواستها از جمله پرداخت وام از طریق مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و تعدادی از درخواستها از جمله تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آب منطقهای، وام مشاغل خانگی، آسفالت معابر و خیابانهای محله بانبرز بهصورت همزمان از طریق مدیرعامل آب منطقهای، کار، تعاون و رفاه اجتماعی و شهردار پیگیری شد.
انتهای پیام
استاندار ایلام خیر داد:
پیگیری ۲۰ درخواست مردمی از طریق سامانه سامد
نهمین ارتباط استاندار ایلام در سامانهی ارتباط مردمی ۱۱۱ سامد و پاسخگویی به درخواست شهروندان ایلامی برگزار شد.