فضلالله رحمتی ۲۷ فروردینماه در جمع رسانههای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم استان از سال گذشته تاکنون ۶۰۰۰ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و ۴۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.
وی افزود: از مجموع گزارشهای دریافتی ۵۰۰۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و ۱۰۰۰ مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
رحمتی گفت: بیشترین شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ میتوانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را ثبت کنند.
انتهای پیام