رسیدگی به ۸۵ درصد شکایات مردمی سامانه ۱۲۴ در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از سال گذشته تاکنون ۸۵ درصد شکایات مردمی چهارمحال و بختیاری در سامانه ۱۲۴ رسیدگی شد.

فضل‌الله رحمتی ۲۷ فروردین‌ماه در جمع رسانه‌های چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مردم استان از سال گذشته تاکنون ۶۰۰۰ مرتبه با ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات تماس گرفتند، اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۰۰ مورد در بخش کالای عمومی و ۴۵۰۰ مورد در بخش خدمات بوده است.

وی افزود: از مجموع گزارش‌های دریافتی ۵۰۰۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و ۱۰۰۰ مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.

رحمتی گفت: بیشترین شکایات در خصوص کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، تعطیلی خودسرانه و درج نشدن قیمت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403012714771
  • خبرنگار : 50123