مجتبی صارمی امروز (۲۵ فروردین ماه) گفت: دسترسی آسان مردم به خدمات دستگاههای اجرایی از طریق دفاتر پیشخوان خدمات دولت، موجب کاهش ترددهای غیرضروری، کاهش هزینه ایاب و ذهاب، کمک به کاهش آلودگی هوا و محیط زیست، کاهش ترافیک شهری و بین شهری، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و کاهش فساد اداری میشود.
رئیس کارگروه استانی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی لرستان ادامه داد: صدور پروانه فعالیت دفاتر پیشخوان خدمات دولت و ICT روستایی علاوه بر اهداف و مزایای یادشده، در ایجاد اشتغال و الکترونیکی شدن فرآیندها و خدمات موثر است.
وی اظهار کرد: همه دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی باید همکاری لازم را برای واگذاری و برونسپاری خدمات خود به این دفاتر داشته باشند.
او بیان کرد: با هدف رسیدگی به درخواستهای واصله به دبیرخانه استانی دفاتر پیشخوان در سال گذشته شش جلسه کارگروه استانی تشکیل و در مجموع ۱۰۱ مصوبه توسط اعضا صورتجلسه شد. از آن جمله میتوان به صدور ۱۲ پروانه فعالیت جدید دفاتر در حوزه شهری و روستایی، ۲۸ مورد تجدید پروانه، ۱۹ مورد اصلاح نشانی و هفت مورد انتقال امتیاز اشاره کرد.
انتهای پیام