نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

جهاددانشگاهی «ما می توانیم»را به « ما توانستیم» تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: فعالیت‌ها و زحمات جهاددانشگاهی استان در حوزه های مختلف، امیدبخش و افتخار آفرین است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در دیدار امروز ( ۲۱فروردین ماه )با رئیس جهاددانشگاهی استان، معاونین و برخی مدیران این نهاد، اظهار کرد: فعالیت‌ها و اقدامات شاخص جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف، امید بخش، رضایت بخش و افتخار آفرین است، شنیدن و دیدن این موفقیت‌ها، خوشحالی و خرسندی به همراه دارد.

وی افزود: شرط اصلی این موفقیت‌ها نیز این است که جهاددانشگاهی در راستای منویات مقام معظم رهبری و در جهت بر طرف کردن نیازهای اساسی کشور در حوزه‌های علمی، پزشکی، پژوهشی و... ارائه خدمت داشته است، جهاددانشگاهی از جمله مراکز و نهادهایی است که دغدغه کار و فعالیت جهادی در آن وجود دارد و مانند خیلی از مراکز و نهادها نیست که گزارش‌های آماری فقط ارائه می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان علمی کشور در جهاددانشگاهی استان جای خوشحالی و تقدیر دارد افزود: این مهم یکی از دغدغه‌ها و منویات اصلی مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی ادامه داد: جهاددانشگاهی با فعالیت‌ها و اقدامات تأثیرگذار و ارزشمند،«ما می‌توانیم» را به«ما توانستیم» تبدیل کرده است.

وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳ و تقدیر از طرح‌های پیشنهادی جهاددانشگاهی استان در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعار سال در استان، گفت: چگونگی مشارکت آحاد و عموم مردم در جهش تولید را جهاددانشگاهی بگوید، از ظرفیت‌ها و توانمندی های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی جهاددانشگاهی در این راستا باید بهره گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به ظرفیت‌های معدنی در این استان گفت: جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه فرآوری مواد معدنی، خصوصا فرآوری مواد معدن نمک و استفاده‌های درمانی، پزشکی و... طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی انجام دهد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۰:۳۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1403012111497
  • خبرنگار :