محمد فرهاد ۱۹ فروردین در جمع خبرنگاران استان با اعلام اینکه طی سال گذشته ۵۶ هزار و ۳۷۷ حادثه در دو بخش آب و فاضلاب توسط نیروهای امداد و حوادث شرکت آبفا در شهرها و روستاهای استان ترمیم و رفع شد، اظهار کرد: تعداد حوادث بخش آب در سال قبل ۴۶ هزار و ۱۴ مورد و تعداد حوادث بخش فاضلاب نیز ۱۰ هزار و ۳۶۳ مورد بوده است.
وی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایستهتر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ کرده است، افزود: این مرکز با بهرهگیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپهای عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخگویی، اطلاعرسانی و ثبت درخواستهای فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانهروزی به شهروندان ارائه میدهد.
فرهاد افزود: همه حوادث آب و فاضلاب به صورت شبانه روزی از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه رصد میشود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عمده حوادث رفع شده مربوط به شکستگی لوله و قطعی آب بوده است، افزود: با توجه به قدمت شبکه های اجرا شده در اکثر نواحی شهری، شکستگی ها امری طبیعی است، اما با این وجود شرکت آبفا همواره و به تناسب بودجه های در اختیار نسبت به بازسازی و جایگزینی لوله های فرسوده با لوله های مدرن اقدام می کند.
انتهای پیام