تجمع دانشجویان مشهدی در محکومیت جنایات بی‌امان صهیونیست‌ها در غزه

دانشجویان مشهدی با برگزاری تجمعی، هم‌نوا با مردم دیگر نقاط جهان، جنایات اسرائیل در غزه را محکوم کردند.

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های مشهد شامگاه ۵ فروردین با تجمع مقابل دفتر کمیساریای سازمان ملل، خواستار پایان یافتن انفعال این سازمان و کشورهای جهان در برابر جنایات غزه و انجام یک اقدام قاطع در قبال رژیم صهیونیستی شدند.

تجمع‌کنندگان با سردادن شعارهای ضداستکباری و در دست داشتن پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها جملاتی از همدردی با مردم غزه نوشته شده بود، هر گونه همکاری با رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و بر لزوم اتحاد تمام کشورها برای پایان یافتن جنگ غزه تاکید کردند.

از آغاز طوفان‌الاقصی، این چندمین بار است که مردم مشهد برای همدردی با هم‌نوعان خود در غزه، تجمع کرده و جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند.

به گزارش ایسنا جنگ اخیر غزه ۱۵ مهر سال گذشته آغاز و اکنون بیش از ۱۷۰ روز از آن می‌گذرد و بر اساس آخرین اطلاعیه وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون بیش از ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر از مردم غزه شهید شده و شمار مجروحان نیز از ۷۴ هزار نفر فراتر رفته است. ۷۳ درصد از مجموع شهدا را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

علی‌رغم تلاش‌های میانجی‌گران برای ایجاد آتش‌بس دوم در غزه و برگزاری چندین دور نشست، به دلیل عدم رسیدن اسرائیل و حماس به نقطه‌ای مشترک، جنگ در غزه همچنان بی‌وقفه ادامه دارد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403010502131
  • خبرنگار : 50405