یاسر اکبریان امروز ۲۸ اسفندماه در جمع خبرنگاران، از تماس ۶۸۲ هزار مشترک با سامانه ۱۲۲ در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: با توجه به اطلاعرسانیهای انجام شده و بهبود و تقویت زیرساخت این سامانه، شاهد تماس ۶۸۲ هزار مشترک تماس با سامانه شرکت بودیم که این تماسها در سطح شهرستانها و حتی مناطقی که تحت پوشش هم نبودند، صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: از ۶۸۲ هزار تماس، ۱۰۶ هزار و ۸۲۵ مربوط به حوادث آب است و تماسهای گرفته شده در حوزه حوادث فاضلاب هم ۱۶ هزار و ۴۲ مورد بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: درخواستهای مربوط به حوزه مشترکین شرکت آبفا نیز در سال جاری ۴ هزار و ۸۹۷ مورد بوده است.
اکبریان خاطرنشان کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۲ و ثبت حوادث کد رهگیری برای مردم و مشترکین و ناظرین شرکت ارسال میشود.
وی با اشاره به تقویت زیرساختهای سامانه ۱۲۲ تأکید کرد: از شهروندان انتظار داریم کماکان حوادث مربوط به آب و فاضلاب را از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاعرسانی کنند و این پل ارتباطی را حفظ کنند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان ادامه داد: کمترین تماس با سامانه ۱۲۲ مربوط به کیفیت آب آشامیدنی بود که نشاندهنده کیفیت و استاندارد آن در لرستان است.
انتهای پیام