آمادگی ۷۱ گروه نوروزی برای تامین برق پایدار در کردستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان از آمادگی ۷۱ گروه در تعطیلات نوروز با هدف تامین برق مطمئن و پایدار در استان خبر داد.

هیوا لهونیان امروز (۲۶ اسفند ماه) در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: تأمین برق مطمئن و پایدار و ارائه خدمات غیرحضوری در نوروز برای رفاه حال هم‌استانی‌ها به‌ویژه در شرایط آب و هوایی نامناسب، اولویت اصلی شرکت توزیع نیروی برق کردستان است.

وی ادامه داد: بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در قالب ۷۱ گروه عملیاتی و اجرایی، ۱۴ مرکز اتفاق‌های شهری و ۳۳ مرکز خدمات روستایی استان به‌صورت ۲۴ ساعته در نوروز انجام وظیفه خواهند کرد.

لهونیان با اشاره به اینکه هر روز ۱۸۴ نفر در قالب گروه‌های عملیاتی و مسؤول شیفت انجام وظیفه می‌کنند، گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۱۶ مدیر کشیک ستادی، مسؤولیت هماهنگی و انسجام‌بخشی فعالیت‌ها را برای رفاه و آسایش حال هم‌استانی‌ها و مشترکان عهده‌دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان با بیان اینکه شرایط جوی و کوهستانی بودن منطقه، شرایط خدمت‌رسانی در استان را متفاوت با سایر مناطق غیرکوهستانی می‌کند، اظهار کرد: در این زمینه، تمهیداتی اندیشیده شده است که با حضور شبانه‌روزی نیروی‌های بخش فنی و عملیات و اتفاق‌ها، در صورت بروز هرگونه مشکل قطعی برق براثر حوادث طبیعی وغیرطبیعی نسبت به رفع سریع آن اقدام شود.

لهونیان در ادامه از آنکال بودن گروه‌های تعمیرات و سرویس روشنایی معابردر مدیریت شهرستان‌های تابعه این شرکت خبر داد و بیان کرد: مرکز دیسپاچینگ و کنترل شبکه به‌صورت شیفت کامل ۲۴ ساعته، خاموشی را کنترل و رصد می‌کنند.

وی از همه مشترکان خواست در صورت دیدن حوادثی که منجر به قطع برق می‌شود و تامین برق پایدار را مختل می‌کند، از طریق سامانه ۱۲۱ (واحد عملیات و اتفاقات) یا اپلکیشن «برق من» اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و نسبت به رفع خاموشی اقدام شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402122618091
  • خبرنگار : 50130