سعید صالحنیا روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سامانه ۱۲۵ با آمادگی و هوشیاری طی شب گذشته در حال انجام وظیفه بود، افزود: نیروهای مستقر در ستاد فرماندهی در حال ارائه خدمات ایمنی بودند و با برقراری ارتباط مؤثر با شهروندان به ارائه مشاوره ایمنی و ارسال نیروهای امدادی به محل حادثه میپرداختند.
وی ادامه داد: ۱۵۰۰ تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ برقرار و ۴۰ مورد عملیات امدادی توسط این سازمان انجام گرفته است.
صالح نیاد یادآور شد: ۲۵ محل پرتردد شهر تبریز توسط آتش نشانان آماده باش تحت پوشش ایمنی قرار گرفت.
انتهای پیام