ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه ۳۳ مجتمع خدماتی بین راهی در محورهای مواصلاتی فعال هستند، تعداد ۱۵ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی تحت پوشش و تعداد ۲ باب نمازخانه در محور مواصلاتی نصرت آباد با امکانات کامل جهت استقبال و خدمات رسانی برای مهمانان نوروزی آماده شده است.
وی ادامه داد:به منظور ارتقای خدمترسانی به کاربران جادهای در ایام نوروز، مجتمعهای خدماتی_رفاهی بین راهی مورد بازدید قرار می گیرند و شاخص های مختلفی چون وضعیت نمازخانه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، راه دسترسی، فضاسازی و سرویسهای بهداشتی ورودی و خروجی مجتمع ها مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان افزود: باتوجه به اهمیت عملکرد مجتمعهای رفاهی بین راهی کارگروه ویژهای نیز از دستگاههای نظارتی نظیر اماکن، تعزیرات، شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی، ستاد اقامه نماز و دانشگاه علوم پزشکی با مشارکت این اداره کل تشکیل شدهاست و اقدامات نظارتی خود را آغاز کردهاند که این نظارتها تا پایان طرح نوروزی بهصورت روزانه و مستمر صورتمیگیرد.
کرد یادآور شد: مسافران و رانندگان نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی_ رفاهی موارد را از طریق شماره تلفن ۱۴۱ مطرح کنند .
انتهای پیام