معاون آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران مطرح کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت جهاد دانشگاهی به منظور شناسایی، ارزیابی و ارتقای سطح دانش کارکنان ادارات

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به اینکه کانون ارزیابی و ‌توسعه شایستگی‌های جهاد دانشگاهی از ظرفیت بالای متخصصان در حوزه مدیریت، مشاوره، روانشناسی و منابع انسانی بهره می‌برد، گفت: با استفاده از این نیروهای متخصص این کانون نسبت به شناسایی و سنجش استعدادها، ظرفیت‌ها و شایستگی‌های افراد در سازمان‌ها و نهادهای دولتی استان مازندران اقدام می‌کند این قابلیت موجب می‌شود سازمان‌ها و افراد بتوانند نسبت به ظرفیت‌های خود آگاه شوند و آن را جهت اهداف سازمان توسعه دهند.

مرتضی ساداتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران با سابقه بیش از چهار دهه در آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت در راستای ارتقای سطح دانش‌ و مهارت نیروهای تخصصی، ضمن برخورداری از نیروهای متخصص، متعهد و نوآور در سطح ملی و منطقه‌ای فعالیت می‌کند.

وی افزود: جهاددانشگاهی بر اساس نیاز سازمان‌های دولتی به آموزش دوره‌های آموزشی کارکنان دولت همت گماشته و در این راستا معاونت آموزشی تفاهم‌نامه و قراردادهای آموزشی متعددی با دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی منعقد کرده است.

ساداتی با بیان اینکه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد مازندران با رویکرد آموزش‌های تخصصی، نقش پر رنگ‌تری را با حضور در مراکز دانشگاهی استان را دنبال می‌کند، تصریح کرد: از جمله مهم‍ترین اهداف معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران ارتقای مهارت دانشجویان با برگزاری دوره‌‍‌های آموزشی مبتنی بر اشتغال قشر تحصیل کرده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی مازندران خاطرنشان کرد: این معاونت با شناسایی جوامع هدف و تعریف دوره‌های آموزشی کاربردی و اشتغال محور و نیز تدوین برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی مطلوب با بهره‌گیری از اساتید متخصص و مجرب توانسته است در ارتقای کارایی و ایجاد اشتغال به موفقیت‌های خوبی دست یابد.

این مسئول افزود: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی‌های جهاد دانشگاهی در استان مازندران در سال ۱۴۰۲ ارزیابی بیش از ۱۰۰ نفر پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی را انجام داده است و همچنین آزمون کتبی استخدامی سازمان امور مالیاتی توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام‌شد.

ساداتی افزود: امروز کانون ارزیابی جهاد دانشگاهی، ارزیابی و شایستگی مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان صنعت معدن تجارت استان را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402122115173
  • خبرنگار : 50377