رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد خبر داد

جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای تاریخ گذشته از انبارها و سردخانه‌های خلیل‌آباد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد از جمع‌آوری بیش از ۱۰۰۰ قلم کالای تاریخ گذشته از انبارها و سردخانه‌های این شهرستان خبر داد.

رضا عطار در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان طرح تشدید بازرسی‌ها آغاز و با در نظر گرفتن اقلام سلامت‌محور در اولین روز اجرای طرح طی گشت مشترک با کارشناسان مرکز بهداشت مقادیر قابل توجهی کالای تاریخ گذشته از انبار و سردخانه‌های صنوف سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در شهرستان با هدف برخورد با گران‌فروشی و احتکار از امروز آغاز و تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد، اظهار کرد: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا، پایش وضعیت تأمین و توزیع مایحتاج عمومی متناسب با میزان تقاضا، جلوگیری از تخلفات احتمالی و نظارت بر مراکز نگهداری عمده کالا از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح نظارتی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد با اشاره به اینکه این طرح نظارتی در راستای افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود، عنوان کرد:این مهم با هدف ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و همچنین جلوگیری از سوء استفاده برخی از عوامل در شهرستان از امروز اجرایی و تا ۲۳ فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دو گروه در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز بر اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در قالب طرح تشدید نظارت و گشت‌های مشترک بازرسی در این ایام بر بازار نظارت می‌کنند.

عطار ادامه داد: در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۲۱۶۵ مورد بازرسی صورت گرفته که  ۴۸ پرونده تخلف واحدهای صنفی در همین راستا  به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.  

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خلیل‌آباد گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و روزهای پایانی سال ضمن اجرای طرح تشدید نظارت‌ها با همکاری و هماهنگی جهاد کشاورزی  کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان تامین و توزیع خواهد شد.                               

وی خواستار همکاری همه صنوف با بازرسان در اجرای طرح شد و افزود: رعایت نرخ‌های مصوب و سود قانونی، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالاها و صدور فاکتور رسمی در قبال فروش کالا از جمله موارد مورد تاکید در اجرای این طرح است.         

عطار گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، شکایت های خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.        

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121712422
  • خبرنگار : 30147