نظر مردم در مورد سرمربی تیم ملی والیبال چیست؟

در پایان یک نظرسنجی انجام شده در سایت و کانال ورزشی ایسنا در تلگرام مشخص شد که بیشتر مردم معتقدند که گزینه‌های خارجی بهتری برای هدایت تیم ملی والیبال وجود داشت.

به گزارش ایسنا، به گزارش ایسنا، پس از چندین ماه مذاکره فدراسیون والیبال ایران با بیش از ۲۰ مربی خارجی، در نهایت مائوریسیو موتا پائز مربی ۶۱ ساله برزیلی- فرانسوی والیبال دنیا را به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران در سال ۲۰۲۴ انتخاب کرد و قراردادی برای همکاری وی با فدراسیون والیبال ایران تا پایان المپیک ۲۰۲۴ پاریس را امضا کرد که این قرارداد در صورت رضایت طرفین قابلیت تمدید به صورت ۲+۲ را خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پس اعلام این سرمربی تیم ملی، از مخاطبان خود پرسید که «آیا مائوریسیو پائز را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران می‌دانید؟» در پاسخ به این سوال، مخاطبان ایسنا می‌توانستند از بین سه گزینه یک مورد را انتخاب کنند.

نتیجه نظرسنجی در کانال ورزشی ایسنا در تلگرام

در نظرسنجی صورت گرفته بر روی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام با عنوان «آیا مائوریسیو پائز را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران می‌دانید؟» ۶۶ درصد مخاطبان معتقد بودند که گزینه‌های خارجی بهتری برای هدایت تیم ملی وجود داشت. از نظر ۲۲ درصد مخاطبان هم پائز گزینه مناسبی است و ۱۲ درصد هم اعتقاد داشتند که مربیان ایرانی گزینه‌های بهتری بودند.

نتیجه نظر سنجی در سایت ایسنا

در نظرسنجی صورت گرفته در سایت ایسنا با عنوان «آیا مائوریسیو پائز را گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی والیبال ایران می‌دانید؟» حدود ۶۱ درصد مخاطبان معتقد بودند که گزینه‌های خارجی بهتری برای هدایت تیم ملی وجود داشت. از نظر ۳۲.۶ درصد مخاطبان هم پائز گزینه مناسبی است و ۶.۱ درصد هم اعتقاد داشتند که مربیان ایرانی گزینه‌های بهتری بودند.

انتهای پیام 

  • شنبه/ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۰
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1402121208668
  • خبرنگار : 71613