/برای وطن/

عثمان سالاری منتخب حوزه انتخابیه تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد شد

فرماندار تربت‌جام گفت: عثمان سالاری به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد بیشترین رأی را کسب کرد.

حسین جمشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه عثمان سالاری با ۷۶ هزار و ۱۰۲ رأی حائز اکثریت آرا در حوزه انتخابیه تایباد، تربت‌جام، باخرز و صالح‌آباد شد، اظهار کرد: نماینده منتخب، از مجموع ۱۶۲ هزار و ۱۲۹ رأی مأخوذه در حوزه انتخابیه این منطقه بیشترین رأی را کسب کرده است. 

وی مشارکت این دوره از انتخابات را ۶۳ درصد اعلام کرد و افزود: آرای صحیح حوزه انتخابیه تربت جام ۱۵۳ هزار و ۵۸۳ رای بوده است. 

جمشیدی با تقدیر از حضور باشکوه مردم تربت‌جام در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ۶۳ نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کردند که در مرحله قطعی به ۴۴ نفر رسید و در نهایت ۳۱ نفر از نامزدهای ثبت‌نام کننده تأیید صلاحیت شده و در گردونه رقابت قرار گرفتند. 
فرماندار تربت جام ادامه داد: در این دوره از انتخابات ۱۳۹ شعبه اخذ رأی با نزدیک به ۴ هزار نفر اعضای هیات‌های اجرایی و نظارت داشتیم که ۸۲ شعبه شهری و ۵۷ روستایی بود، همچنین از مجموع این شعب، ۴۹ شعبه سیار و ۹۰ شعبه ثابت بود. 
انتهای پیام
  • شنبه/ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402121208182
  • خبرنگار : 30147