/برای وطن/

حوزه انتخابیه رشت و خمام بیشترین ثبت رای را داشته است

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان گفت: تاکنون حوزه های انتخابیه رشت و خمام، تالش و رضوانشهر و ماسال، رودسر و املش به ترتیب بیشترین ثبت رای را داشتند.

سیدهاشم حسینی با حضور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در حضوص مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: امروز صحنه درخشش وحدت و انسجام ملی است.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در رویداد بزرگ انتخابات آینه تمام نمای نبوغ سیاسی است، گفت: مردم با نقش آفرینی در انتخاب فرد اصلح، در تصمیم گیری های کلان کشور نقش آفرینی می کنند.

حسینی با بیان اینکه انتخابات منطقی ترین مسیر برای رسیدن به توسعه پایدار است، گفت: هیچ کشوری در انزوای سیاسی و جدایی از ملت نمی تواند به مفهوم اصلی توسعه دست یابد. وحدت مردم و مسئولان به عنوان عاملی در توسعه شهر و روستا نیازمند تقویت و نیز انعکاس ازدرگاه رسانه و مطبوعات است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات گیلان با قدردانی از مشارکت آحاد مردم به ویژه مردم ولایتمدار گیلان به سبب حضور پررنگ در انتخابات، تصریح کرد: امروز مردم با بصیرت به نیابت از شهدای گرانقدر ایران اسلامی، بار دیگر مقبولیت نظام سیاسی این سرزمین و اتحاد خود را به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار ۲۱۱ هزار و ۳۷۹ نفر رای دادند که ۵۷ درصد آقا و ۴۳ درصد خانم بودند و بازه سنی ۵۵ تا ۶۵ سال بیشترین رای دهندگان بوده اند.

حسینی تصریح کرد: تاکنون حوزه های انتخابیه رشت و خمام، تالش و رضوانشهر و ماسال، رودسر و املش به ترتیب بیشترین ثبت رای را داشتند.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402121107554
  • خبرنگار : 50042