نشست مشترک نمایندگان فرماندار و سرناظران هیأت نظارت و کاربران رایانه برگزار شد

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نشست مشترک نمایندگان فرماندار و سرناظرات هیأت نظارت و کاربران رایانه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد.

کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان قرچک، به منظور ایجاد هماهنگی بیشتر بین نمایندگان فرماندار، سرناظران هیأت نظارت و کاربران رایانه، با هدف برگزاری انتخابات قانونی و شکوهمند، نشست مشترک نمایندگان فرماندار، سرناظرات هیأت نظارت و کاربران رایانه در محل کانون ملائک آموزش و پرورش قرچک برگزار شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان قرچک در حاشیه این جلسه اظهار داشت: با توجه به این که امر احراز هویت افراد شرکت کننده در انتخابات به صورت برخط و با استفاده از دستگاه‌های احراز هویت الکترونیک صورت می‌گیرد، جلسه هماهنگی بین نمایندگان فرماندار، سرناظرات هیأت نظارت و کاربران رایانه برگزار شد تا آخرین هماهنگی‌های لازم برای روز اخذ رأی صورت گیرد.

حسین فخاری اظهار داشت: در این جلسه نقطه نظرات افراد برای رفع مشکلات احتمالی و پیش بینی رفع این مسائل در روز اخذ رأی ارائه شد تا شعب اخذ رأی در روز پذیرایی از مردم با کمترین مشکل در احراز هویت افراد و ارائه تعرفه به افراد واجد شرایط مواجه شوند.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402121006803
  • خبرنگار : 71951