با توجه به وجود مسیرهای سخت گذر در استان صورت می پذیرد؛

استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات راهداری خراسان شمالی در برگزاری انتخابات

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: توجه به برگزاری انتخابات در یازدهم اسفند و نامساعد بودن شرایط جوی، از ظرفیت ماشین‌آلات راهداری در محورهای روستایی و سخت گذر استان برای بازگشایی این محورها استفاده می شود.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: به منظور بازگشایی محورهای روستایی و سخت گذر در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی از ظرفیت ماشین آلات راهداری خراسان شمالی استفاده می شود و به این منظور نیز ماشین آلات در راهدارخانه های استان مستقر هستند تا در صورت نیاز مسیرهای مورد نظر برای عوامل برگزاری انتخابات آماده شود.

وی افزود: در این خصوص از ظرفیت پیمانکاران، دهیاری ها و شهرداری ها نیز استفاده می شود تا در صورت نیاز از امکانات آن ها برای بازگشایی محورها بهره گیری کنیم.

مشتری با تاکید بر رفع انسداد راه ها، اظهارکرد: روسای شهرستان ها باید بر وضعیت بازگشایی محورها نظارت و هماهنگی های لازم را با دهیاری ها و شهرداری ها انجام دهند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: طرح نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز می شود بنابراین باید خط کشی محورهای اصلی و شریانی، محورهای پرتردد روستایی و ورودی استان در حال انجام است.

مشتری گفت: مرمت، بهسازی ‌و شست و شوی تابلو ‌علائم، لکه گیری محورها، رفع نقاط پرحادثه همچنین بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین‌ راهی و کنترل و ‌رفع نواقص آن ها باید انجام شود.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402121006705
  • خبرنگار : 50046